ח"כ בן ברק: "לא חושב שעברנו את גל הטרור, כוחות הביטחון ערוכים"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ בן ברק: "לא חושב שעברנו את גל הטרור, כוחות הביטחון ערוכים"

    יו"ר ועדת חו"ב ח"כ רם בן ברק ב'מהדורת הבוקר': "לצערי אני לא חושב שאנחנו מאחורי הגל הזה של הטרור, כוחות הביטחון דרוכים. אנחנו מנסים להגיע לאנשים לפני שהם מבצעים את הפיגועים וזו משימה קשה. יש לנו את השב"כ הטוב בעולם"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ רם בן ברק (כחול לבן) אומר כי מבחינת חוקית לא ניתן לעבור מבית לבית ולאסוף את כלי הנשק הבלתי חוקיים בחברה הערבית, אך עם זאת נעשית עבודה מודיעינית משמעותית. "אנחנו בתקופה מאתגרת מאוד. הטרור משנה את פניו כל הזמן. פעם היה צריך התארגנות ותכנון והיום אלה פיגועי השראה כתוצאה מהסתה ברשתות וריבוי כלי נשק בחברה הערבית", אומר בן ברק. "זה משהו שקשה לסכל, אבל כמו שאתם רואים מבוצעים הרבה מאוד מעצרים".

    בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, הוא התייחס לנושא הנשק הבלתי חוקי בחברה הערבית: "עושים הרבה מאוד פעילויות בנושא הנשק, זה מסובך ולא פשוט. זה מצריך גם תיקוני חקיקה. מדובר באזרחים ישראלים שמחזיקים בכלי הנשק האלה. אני שומע דיבורים על לעבור מבית לבית – תחשבו איך הייתם מקבלים את זה אם אתם אזרחים שומרי חוק ונכנסים לכם לבית פתאום לעשות חיפוש. זה צריך להיות מבוסס מודיעין. אנחנו מתכוונים לשנות את החקיקה. בנוסף, נחמיר מאוד את הענישה, לדעתי צריך להגדיל ל-6-10 שנים על החזקת נשק".

    בן ברק העריך כי הגל לא הסתיים: "לצערי אני לא חושב שאנחנו מאחורי הגל הזה של הטרור, כוחות הביטחון דרוכים. אנחנו מנסים להגיע לאנשים לפני שהם מבצעים את הפיגועים וזו משימה קשה. יש לנו את השב"כ הטוב בעולם".

    הוא תקף את יו"ר עוצמה יהודית: "האינטרסים של בן גביר והחמאס אינם זהים, אבל האינטרס להבעיר את השטח הוא בוודאי זהה. חמאס משקיע מאמצים בהבערת השטח וכך גם בן גביר שמנסה להלהיב את הרוחות".

    בן ברק התייחס לעניין הלשכה שהקים בן גביר בשייח ג'ראח: "מטרתו של בן גביר לא הייתה לשמור על היהודים אלא לעשות תוהו ובוהו".

    ח"כ איתמר בן גביר הגיב למתקפה: "רם בן ברק – שעדין מעסיק עוזרת תומכת התנועה האסלאמית – ודומיו ממשיכים להתנהג באטימות וניתוק מהמציאות – החמאס רוצח יהודים והם אומרים שהאינטרסים שלי ושלהם שווים. בפועל מאז שאני בשמעון הצדיק יש שקט. מה שמלמד שדרך ההתרפסות והכניעה של בן ברק לא עובדת והדרך שלי שלא למצמץ כלפי האויב עובדת גם עובדת".



    0 תגובות